SEM
(Google Ads, Microsoft Advertising etc.)

Marca înregistrată VELUX în calitate de cuvânt cheie

Distribuitorii care vând şi promovează produse compatibile au permisiunea Google de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie în toate motoarele de căutare, pentru a antrena trafic spre propriile magazine şi site-uri.

Distribuitorii nu au permisiunea de a utiliza cuvinte cheie VELUX pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care vând sau promovează doar produse incompatibile.
 

Marca înregistrată VELUX în texte reclamă

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse compatibile, au permisiunea de a utiliza marca comercială VELUX în calea URL-ul de afişare a textelor reclamă, dacă acestea trimit trafic spre pagini ţintă care afişează doar produse VELUX. Distribuitorii nu sunt autorizaţi să utilizeze marca comercială VELUX în titlul articolului sau în rândurile de descriere a textelor reclamă.

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse compatibile, nu au permisiunea de a utiliza marca înregistrată VELUX în URL-ul de afişare a textelor reclamă pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care afişează alte produse decât produsele originale VELUX.

Distribuitorii care promovează şi vând doar produse concurente nu au în nicio situaţie permisiunea de a utiliza marca înregistrată VELUX în URL-ul de afişare.

Grupul VELUX şi Google nu tolerează manipularea textelor, de ex. „rulouri VELUX”, pentru a activa utilizarea mărcii comerciale VELUX în texte reclamă. Grupul VELUX înregistrează toate încălcările şi le raportează către Google.

Marca înregistrată VELUX în texte reclamă

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse concurente, trebuie să comunice întotdeauna preţul de listă al produselor, de ex. „jaluzele pentru ferestre de mansardă de la 30 €”.

Distribuitorii de produse compatibile nu trebuie să comunice niciodată o reducere (discount) la produsul compatibil ca şi cum ar reprezenta o reducere la produsul original VELUX, de ex. „Economisiţi xx % la rulourile pentru ferestre de mansardă”. Produsul VELUX nu poate fi comparat cu un rulou compatibil aparţinând unei mărci concurente. Orice reducere poate fi comunicată doar ca reducere la produsul însuşi.

Google Shopping (PLA)

Marca înregistrată VELUX în calitate de cuvânt cheie

Distribuitorii care vând şi promovează produse concurente au permisiunea Google de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie în toate motoarele de căutare, pentru a antrena trafic spre propriile magazine şi site-uri.

Text în Google Shopping

Grupul VELUX nu permite distribuitorilor de produse compatibile să utilizeze marca comercială VELUX în textul din Google Shopping, de ex. „rulouri VELUX”. În schimb, distribuitorilor li se recomandă utilizarea unui termen generic precum „rulouri pentru ferestre de mansardă” atunci când doresc să trimită trafic spre pagini ţintă care afişează doar produse concurente.

Imagini în Google Shopping

Imaginile originale VELUX nu trebuie utilizate pentru a promova şi vinde produse concurente în Google Shopping.

SEO

Titluri de pagină, meta descrieri, titluri (de articol), etichete ALT din imagini şi creare de linkuri

Distribuitorii care promovează şi vând produse compatibile nu trebuie să utilizeze marca comercială VELUX, de ex. „ferestre de mansardă VELUX”, „ferestre VELUX” sau „jaluzele VELUX”, în titluri de pagină, titluri (de articol), meta descrieri şi etichete ALT din imagini, dacă scopul este de a crea un link spre pagini care promovează şi vând produse concurente.

De asemenea, distribuitorii nu trebuie să utilizeze marca înregistrată VELUX pentru crearea de linkuri în pagini care vând sau promovează produse concurente.

Reduceri şi preţuri

Distribuitorii de produse concurente trebuie să comunice întotdeauna preţul de listă al produselor, de ex. „rulouri pentru ferestre de mansardă de la 30 €”.

Distribuitorii de produse concurente nu trebuie să comunice niciodată o reducere la produsul compatibil ca şi cum ar reprezenta o reducere la produsul original VELUX, de ex. „Economisiţi xx % la rulourile pentru ferestre de mansardă”. Întrucât cele două produse nu pot fi comparate, acest lucru nu este tolerat. Orice reducere poate fi comunicată doar ca reducere la produsul însuşi.